קייטרינג לאירועים קטנים

עם השנים נוצרה חוות דעת לפיה ככל שהאירוע גדול יותר, כך הוא מפואר, יוקרתי ומרשים יותר. הגענו עד הלום בכדי לציין שאנחנו כלל וכלל לא מסכימים. לדעתנו האישית, ההפך הוא הנכון. לא שחלילה אנחנו מתנגדים לאירועים גדולים, אנחנו בעדם גם כן. יחד עם זאת, אירועים קטנים עשויים להיות יצירתיים, מושקעים ובולטים יותר, שכן מתאפשרת השקעה רבה יותר בפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

אירוע קטן – גדול מהחיים

החלטתם לערוך אירוע קטן אליו מוזמנים אך ורק יקיריכם? זו החלטה משמעותית שתאפשר לכם להיות מוקפים בקומץ אינטימי של החשובים לכם באמת. ולא, לא מוכרחים להזמין את דודה רבקה, שכלל לא דודה אלא חברה וותיקה של אמכם מלפני כ-20 שנים, או להזמין את חבריכם לשכבת התיכון שלא ראיתם אותם כבר מעל ל-10 שנים.

לעיתים, מגיע הזמן לעבור הלאה ולרענן את הרשימה. לאחר שערכתם את רשימת המוזמנים, אתם מגיעים לשלבי הארגון וההפקה הבאים – בחירת המיקום, העיצוב, האטרקציות ובחירת קייטרינג לאירועים קטנים. ההחלטה האחרונה, אם תשאלו לדעתנו, היא החשובה (והטעימה) ביותר, אבל אנחנו חובבי אוכל כך שדעתנו לחלוטין משוחדת.

מדריך הטעמים של קייטרינג לאירועים קטנים

בחירת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מאפשרת לכם בחירה מצומצמת ומדויקת יותר בין העדפות טעם שונות. סביר להניח שקהל מצומצם יותר מאפשר לכם לבצע סקר שוק מושכל יותר שלפיו תקלעו לדעת הרוב. בחרו נציגים אחדים שדעתם חשובה לכם או מייצגים שכבות מסוימת בקהל המוזמנים (צעירים, מבוגרים וכדומה) וכך תרכיבו סגנון קולינרי מסוים.

קייטרינג חלבי מככב בקטגוריה זו, ולא, לא רק בחג השבועות שיבוא עלינו בקרוב לטובה. אפשרויות הגיוון בו הן בהחלט רבות, כך שבופה חלבי יבטיח לכם שכל קהל המוזמנים, גם הבררנים שבהם, יוכלו למצוא מנה חלבית מסוימת לטעמם.

הנה תפריט חלבי לדוגמה – (סלחו לנו אם תפסנו אתכם מורעבים כהוגן):

  1. קישים – הקיש, פשטידת הפאי שהגיעה אלינו מצרפת, מהווה מנה טעימה, משביעה וקלה לעיכול. נראה שבכל הקשור לקישים, כל המוסיף הרי זה משובח – ירקות, גבינות ואפילו פירות ירכיבו את הקיש המושלם שלכם. רק זכרו שמנות נוספות ממתינות לכם בתפריט שחבל לפספס.
  2. פסטות – חביבת המטבח האיטלקי מככבת גם בתפריט החלבי הישראלי. גם אם אתם חובבים ספגטי, פנה או פסטה בצורות שונות, המגיעות בתערובות רטבים שונות, תיהנו מהמנה המכובדת הזו. כמה פשוטה, כך טעימה. יאמי.
  3. פיצות – חביבת הקהל חביבה גם על כותבי המאמר. אנחנו מרגישים שמדובר בהסבר רטורי, משום שקשה למצוא מישהו שלא חובב פיצות. ואם מצאתם אחד כזה, שלחו אותו אלינו כדי שנאמין כי הוא קיים.
  4. קינוחים – איך אפשר שלא לקנח את האירוע כראוי? לתפריט בשרי שמור מקום של כבוד ללא ספק, אך הוא מחייב בדרך כלל תפריט קינוחי פרווה עבור קהל שומרי המסורת. לעומת זאת, קייטרינג חלבי יאפשר לכם 'להתפרע' בבחירת הקינוחים השונים. שכן, בהקשר לקינוחים החלביים, השמיים (או הקיבה) הם הגבול.

רגע, איפה חוגגים קייטרינג לאירועים קטנים?

בחירת הלוקיישן, גבירותיי ורבותיי, היא בחירה חשובה לא פחות. כאשר מדובר בקהל מרובה משתתפים, אזי הבחירה מצומצמת יותר שכן אתם בדרך כלל צריכים למצוא מקום גדול דיו לאכלס את כל כמות האנשים. ראה ערך – מסעדה, אולם או גן אירועים. לעומת זאת, כאשר מדובר באירוע קטן, תוכלו לקיים אותו כמעט בכל מקום, בין אם מדובר בחוף הים, ביער או אפילו בגינת ביתכם.

חגיגה של טעמים חלביים

פורטל קייטרינג חלבי loftlife מציע תפריט חלבי עשיר, מגוון ויצירתי מעשה ידיהם של הטבחים המקצועיים של החברה. לצד מנות גורמה משובחות וטעימות, תזכו לקבלת סגנונות הגשה מרהיבים.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email