קייטרינג חלבי למסיבת רווקות

קייטרינג חלבי למסיבת רווקות
קייטרינג חלבי למסיבת רווקות

קייטרינג חלבי הוא שירות שמלא באוכל טעים, עדין, הרמוני ובצבעים פסטלים, מה שכל אישה אוהבת.

היכולת של היצירתיות עם קייטרינג חלבי, עולה לפעמים על הפשטות והמנות המתבקשות של כל קייטרינג אחר, ולכן אנחנו בטוחים כשאנחנו מזמינים כזה קייטרינג, ששמח יהיה לנו בטוח, בעיניים וגם בפה – בדיוק מה שמתאים לנשים בחגיגה מרגשת כזאת של מסיבת רווקות.

אז אילו מנות בתפריט הרווקות?

ובכן, במרבית המקרים, תפריט קייטרינג חלבי יכלול מספר קטגוריות ואפשרויות, כשלכל קטגוריה כזו הרבה וריאציות ומנות טעימות:
המנות הראשונות יכולות לכלול מגוון ירקות, ממרחים שונים וגבינות, על מצעי לחם, טוסטונים, קרקרים שונים רולים מאורז, חיטה, תירס וכדומה.

פטריות ממולאות אגוזי מלך ופסטו, קרפצ'יו סלק עם גבינה, קישואים מוקרמים בקרם קוקוס וצנוברים ועוד.

המנות העיקריות מגיעות מיד אחרי כן, ואפשר לראות שפע של פשטידות ובעיקר קישים על בסיס בצק, עם ירקות וגבינות, מגוון פסטות ואטריות, לזניה וסוגי ספגטי.

קציצות שונות של קטניות, מאפים וכדומה, יכולים לתת תחליף בסיסי ומוצק לכל מנה אחרת בתפריט בשרי.

עולם הקישים הוא עשיר, כשמדובר בשילוב של ירקות וגבינות, עם הקרמות שונות, מיני שקדים ואגוזים, על מצעי בצק פריך. לזאת תוסיפו את מגוון הפסטות, אם קרות או חמות, שניתן להפיק מאטריות וירקות, בשילוב גבינה, ולסיום, מכוסות בפרמז'נו מגוררת מעל.
המתיקות שאחרי…

לכל מפגש נשי, ישנם שלושה שלבים, והקינוחים המתוקים בסוף הם לרוב שיאו של הערב. אישה יודעת לפנק את עצמה ברגע האמת בפינוק מתוק, וכשמדובר בלפנק את חברתך שמתחתנת, עוד יותר ויותר – קינוחים ממגוון כיווני עולם, עוגות המכילות בצקים, כאלו שעשויות רק קרם, מפרליני שוקולד, תופינים ומאפינס ממולאים בכל מיני הפתעות. אולי תחליטו על פאדג' שוקולד חם עם גלידה, או סופלה בגודל מיניאטורי.

חשוב לשים לב לאורך כל הדרך לחומרי הגלם האיכותיים שמהם עשויים הקינוחים, לשים לב ליצירתיות ולאהבה ששמים בפנים.

עד כמה שזה נשמע קיטשי, זה אמיתי.

מה קייטרינג חלבי לא יספק לכם?

את כל מה שתוכלו לקבל בחגיגה עם הגברים, מתבשילי קדירה גדושי בשר, אומצות ודגים צלויים. אם הצבע הלבן של הגבינות, בליווי אספרסו עם חלב מוקצף בסוף הערב מרגש אתכן, אז הבחירה שלכן היא קייטרינג חלבי לאירועים עסקיים או קייטרינג חלבי לאירועים פרטיים, אכן טובה ומתאימה לכן, ובתקווה גם לכלה המיועדת.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email