קייטרינג חלבי כשר

כאן אוכלים כשר:
בשעה טובה ומוצלחת הגיע עוד מאורע משמח בחייכם הדורש מכם לעבוד קשה בכדי להפיק אירוע מוצלח. מחד, אתם מעוניינים להקיף את עצמכם בכל יקיריכם ואהובכם כדי ש'ירימו' לכם ומאידך, בין כל ההתרוצצויות השונות והתמרון בין קריירה ופרנסה, משפחה וילדים, חברים וקולגות ומעט זמן עצמי, אתם כבר כל כך מותשים שממש אין לכם כוח להמשיך לעבוד קשה גם בזמנכם הפנוי. מבינים ללבכם. הפתרון הבא מיועד לכל מי שמעוניין לנשום לרווחה ולהפיק אירוע שלא יפיל אותו מהרגליים, מעייפות, אלא אך ורק מהתרגשות.

קייטרינג חלבי כשר – לומדים לקבל עזרה

הצעד הראשון בהפקת אירוע שכזה הוא רכישת היכולת לשחרר. נשמעת כמו מיומנות נרכשת קלה, אך למעשה בכולנו מסתתר מדי פעם בפעם פריק קונטרול קטן, שמעוניין בכך שהכול יתנהל כרצונו. ומהי הדרך הטובה ביותר להתאים להעדפותינו מאשר לעשות זאת בעצמנו, נכון?

אז לא לחלוטין, שכן ציפיות ושאיפות הן חשובות מאוד והן אלו המהוות את הדלק המניע אותנו להתקדם, להתפתח ולצמוח. אך גם כאן מדובר בעניין של מינונים המותאמים לציפיות. אם אתם בעיצומה של תקופה עמוסה במיוחד, פרגנו לעצמכם והסתייעו בחברים, קרובים ובאנשי מקצוע שונים שיסייעו לכם להפיק אחלה אירוע.

בין כלל הסידורים שיש לבצע בהפקת אירוע, בחירת והכנת האוכל היא אחת החשובות שבהן. בחירה בקייטרינג מוכן תבטיח לכם מנה מובטחת של שלווה ונחת. כך, תצליחו להבטיח מנות טעימות לאורחים שלכם מבלי שנאלצתם להזיע שעות נוספות גם במשרד וגם במטבח. חכו עוד לא הגענו להפתעה הרצינית – בסיום האירוע תישארו עם כמות מצומצמת יותר באופן משמעותי של כלים להדיח.

מגשי אירוח למשרד – טעים ונהנים

ישנם סגנונות קולינריים רבים בהם ניתן לבחור לאירוע שלכם. מתלבטים במה לבחור? ערכו סקר שוק מושכל בין קהל המוזמנים. צמצמו את האפשרויות ולכו עם הלב שלכם, ובלוטות הטעם שלכם. הבחירה בין קייטרינג בשרי לבין קייטרינג חלבי כשר מתאפשרת לאחר שקלול כלל הגורמים.

באיזה אירוע מדובר, מתי והיכן הוא מתקיים ובהעדפותיכם השונות. קייטרינג חלבי כשר מתאים בעיקר לאירועים המתקיימים בשעות הבוקר והצהריים, כגון בריתות, ימי הולדת וכנסים שונים, אך הוא יתאים גם לצורך אירועי ערב. כי בסופו של דבר מי לא רוצה קינוח חלבי טעים?

יושבים? קבלו מתכונים

אם אתם בעלי הזמן, המרץ והיכולת לבשל בכוחות עצמכם, או אפילו אם החלטתם להפתיע את חבריכם עם מנה חלבית וטעימה מעשה ידיכם, אזי אתם זקוקים למתכון הנכון. המתכון הבא מוגש מטעמו של פורטל קייטרינג חלבי loftlife, המציעה תפריט חלבי מגוון וטעים.

ירקות מוקרמים – כשירקות פוגשים בגבינה ובשמנת
המתכון הבא מוכיח שאפילו ירקות יכולים להפוך למנה מרהיבה ומשובחת בשילוב בריא וטעים במיוחד.

מצרכים –

  • 1-2 שיני שום קצוצות
  • סלסלת פטריות טריות קצוצות/חצויות
  • בצל בגודל בינוני עד גדול קצוץ
  • 250 גרם ברוקולי
  • 250 גרם כרובית
  • 1 בטטה ו-1 תפו"א גדולים חתוכים לקוביות
  • כוס גבינה צהובה מגוררת
  • מיכל שמנת מתוקה/שמנת לבישול (אם ברצונכם שהמנה טעימה מעודנת וקלילה יותר)
  • תבלינים על פי הטעם
  • אפשרויות גיוון נוספות – קישוא חתוך לקוביות/רצועות, צנוברים ועוד

אופן ההכנה –

את קוביות הבטטה ותפוח-האדמה מבשלים בסיר מים רותח ובהמשך מעבירים אליו גם את פרחי הכרובית, הברוקולי והקישוא. במקביל, מחממים מחבת בשמן זית ומטגנים את הבצל עד שיזהיב קלות. לבצל מוסיפים את הקישוא לאחר כ-2 דק'. בתום מספר דקות, מעבירים למחבת את הפטריות, השום והצנוברים.

שופכים את השמנת ודואגים לתבל על פי הטעם עד שרוטב השמנת יסמיך. את הרוטב יוצקים מעל תערובת הירקות בתבנית ומפזרים באופן אחיד את הגבינה. את התערובת הטעימה הסופית מכניסים לתנור שחיממתם מראש ל-185 מעלות עד שהמנה תזהיב. טיפ קטן – רק אל תנשנשו יותר מדי מראש, בכדי שיוותר לכם מה להגיש לאורחים. קשה מאוד, מסכימים.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email